26 Eylül 2007 Çarşamba

Poyraz Demirel hastane çıkışı..

19 yorum:

Yesim dedi ki...

Ay maşallah çok şeker bişi bu Burcu, saçlara bak nasıl da gür :) Hemen de kot pantalonu giymiş :)

Anne ve Bebisi dedi ki...

ayy masallah:)
daha kac gunluk bu ayol, bir eliyle de memesini tutmus:)) masallah Poyraz'a:) Adi gibi kendisi de cevalli:))

Yalniz Burcucum, o buyuk emzik, sen emzirirken soruna sebep olmasin? Acalya epey bir sorun yasamisti, Dante kocaman emzige alistigi icin anne sutu verirken dogrudan emziremiyor, arada ozel bir aparat kullanmak zorunda kaliyordu. Sonra halletti gerci ama aklinda bulunsun..

Opuyorum minik Poyraz kardesimizi:)) Adiyla yasasin:)

Miniş dedi ki...

Bak�p bak�p ma�aAllah �ektim �ok g�zel bir bebek, tam erkek can�m...

Adsız dedi ki...

Maşallah,maşallah,maşallah,
kara saçlı,tospik adına yakışır bir erkek çocuğuymuş Poyraz tekrar tebrik ederim Burcu Allah nazardan saklasın.Maşallah maşallah maşallah...

DERYA dedi ki...

aman aman MAŞALLAHHHHH yesimler pantolonunu üstünü ne tatlı olmus ve harika görünüyor cok sevındım hayınızda mutluluklar sevgıler.

Burcu Demirel dedi ki...

Hep dua ederdim kara uzun saçları olsun inşallah diye kabul oldu,bakalım değişirmi büyüyünce, umarım değişmez :) Klasik bir hastane çıkışı olsun istemedik, kot ve spor ayakkabı tercih ettik :)

Emziğimiz en küçüğü Esra'cım, kendi heybetli emziğin bakma sen :)

Adsız dedi ki...

merhabalar,
allah nazarlardan korusun, masaallah, bu ne sac yarabim, bu ne yakisiklilik, insallah bu yakisikliyi 18´inde de görürüz...allah anali babali büyütsün, bir ömür gülücükler yüzünden eksik olmaz insallah...sevgi ve saygilarimlan...öptüm

Betül dedi ki...

maşallah,nazar değmesin.Nekadar masum ve sevimli..

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Hoşgeldin Poyraz:))) Burcucum maşalahh! Çok tatlı, yumuk yumuk:) Allah yolunu ve bahtını açık etsin! Analı, babalı büyütsün! Kot pantolana bayıldım, iyi fikir;)

Sebla teyzesi:)

AsYa dedi ki...

aman aman maşallah!!!!!
ay bu ne tatlı bişi ya...
daha doğar doğmaz kotlar kadifeler Allahım yarabbim ne akdar yakışmış:) ne güzel düşünmüşsün yaa:) süper çok yakışmış.çok tatlı Poyraz..
sağlıklı huzurlu mutlu tüm iyi dileklerin olduğu güzel bir ömür diliyorum ailenize canım..

Yalnız kaç kilo ,kaç cm ? burcu onlarıda yaz..doğum hikayeni yaz merak ediyorum..

Ay resmine bakıp bakıp duruyorum aynı anda yazarken..Allah hepimizin bebeklerini korusun ne diyebilirim..Annelik bu işte..

buyulubahce dedi ki...

Hoşgeldin Poyraz, minik oğlumun, minik adaşı. Sende benim Poyraz'ım gibi kara kuzu doğmuşsun. Şansın bol, yolun açık olsun bebecik.
Annesine de sevgiler...

AycA dedi ki...

maaşallah maaşallaaahhhhh:))))

Esra dedi ki...

Sevgili Burcu, cok tebrik ederim. Cok tatli masallah. Allah anali babali buyutsun... Saglikla, mutlulukla, yuzunden hic eksilmeyen gulucuklerle...
:-)
Dogum hikayeni bekliyoruz...
Sevgiler
Esra

Benim Hayatim dedi ki...

Çok tatlı çok saçları da ne kadar gür ve kara. Annesinin istediği gibi olması da ayrıca güzel.

*emzik bana da çok büyük geldi :)

AYSUN dedi ki...

Çok şeker:) Size geçmiş olsun. Poyraza da hoşgeldin diyorum... Allah nazarlardan saklasın...

ruchan dedi ki...

Gözünüz aydın , geçmiş olsun...

Adsız dedi ki...

HOŞGELDİN POYRAZZZ AMAN ALLAHIM KIRBİRKERE MAŞALLAH LARA GİBİ KARA KARA SAÇLARI VAR KIZIM LARADA BÖĞLE DOĞMUŞTU HATTA GÖREN İLHAN MANSIZ GİBİ DEMİŞTİ E BOSUNA YANMAMIS MIDEMIZ YANI DIMI

PERSEMBE GUNU ARK BEBEGI OLDU VE ISIM BULMMAILARDI YUZUNU GORUNCE TAKACAKLARDI VE BEN SENDEN POYRAZI DUYMUSTUMA MA BEBEGIN RESMI YOKTU DAHA BLOGUNDA BEN ARK OGLUNA POYRAZ KOYDUM BEGENDIM VE IKI POYRAZ BIRBIRINE COK BENZIYOR BU KADAR OLUR


BURCUCUM ALLAH ANALI BABALI BUYUTSUN YAVRUNUZU
AMIN


ONU MISLER GIBI KOKLADIK LARA İLE BEN
SEVGİLER
İREM*LARA

AsYa dedi ki...

eee hadi ama hastaneden çıktık eve geldik artık:)))

Evren Yasa dedi ki...

masallah masallah, simdiden giyinmis kotu da. cok yakisikli olacak oglusun.