10 Eylül 2007 Pazartesi

Mevlüt patikleri ve beşiğimiz hazııırrr!

Dün gece ananemizle oturduk ve mevlüt için hazırladığımız lavanta patikleri ve beşiğimizi bitirdiiik! (Laf aramızda dedemiz de yardım etti :)) Halalarımız geçen ay burdayken içlerini beraber doldurmuştuk, nazarlıkları kalmıştı..Dedemiz de satın aldığımız oyuncak ahşap beşiği beyaza boyatmıştı sağolsun..



Marifetli ananemiz iş başına geçti ve beşiği bir güzel süsledi ; tüllerle, saten ve kurdelayla..Çook şirin oldu yaaa..Doldurduk içine patiklerimizi deee, bizim oğlanın gelmesine kaldı herşey artık :) Ha bir de, henüz adımız ve doğum tarihimiz kesin olmadığından üzerlerine ufak kağıtları en son zımbalayabilices..

11 yorum:

AycA dedi ki...

hepsi çoook güzel :) el emeği göz nuru çok daha güzel oluyor..hadi bakalım az çok az kaldı..

Burcu Demirel dedi ki...

Evet, artık zaman geçmiyo Ayça..biran önce olsa bitse diyorum :)

Benim Hayatim dedi ki...

Bende okuyup okuyup gidenlerdenim. Hepsi çok güzel olmuş. Gelsin artık bebiş fotolarını görelim :)

Pia dedi ki...

cok tatli yaw, bizimkilerin de icine bi sekerleri kaldi konulacak, biraz da hastaneye goturecegiz, ziyarete gelen olursa diye...
bu arada besik fikri de cok orjinal
az kaldi walla ikimize de
sevgiler

Anne ve Bebisi dedi ki...

Cok guzel olmuuus:)
Kendinize de 1-2 tane hatira ayirmayi unutmayin:))

Ya bir sey sorabilir miyim, neden Belcika'da degil de Tr'de dogum yapmayi tercih ettin?

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Burcucum, çok zevklisiniz! Çok güzel olmuşlar! Beşik de patikler de inanılmaz güzel. Ellerinize sağlık! Şaka maka 16 gün kalmış:) Hadi bakalım:))

Evren Yasa dedi ki...

cok guzel olmuslar bunlar burcu, bayildim bayildim.

Burcu Demirel dedi ki...

Beğenmenize sevindim kızlar..En kısa zamanda bunları elden çıkarmak için sabırsızlanıyorum :)

Neden Türkiye'de doğumu tercih ettiğime gelince..Başlarda çifte vatandaşlık konusu yüzünden Brüksel olabilir demiştik, her nekadar gönlüm öyle istemese de.Ama sonra öğrendim ki bebeğin Belçika vatandaşı da olabilmesi için ya kendisinin 5 yıl orada yaşaması gerekiyor, veya anne babasından birinin Belçika vatandaşı olması. Bu durumda benim için Türkiye daha avantajlı oldu; ailemin yanında, kendi doğduğum şehirde, kendi doktorumla, en azından dilimi konuşan derdimi anlayan insanlarla..Ne bilim,ilk kez başıma gelice için biras da korktuğum bi konu.Burda olmak beni daha çok rahatlatıyor..

Adsız dedi ki...

Sevgili Burcu,
seni hergün takip ediyor olsamda ilk yorumum benimde bir oğlusum olacak su an 17 haftalık dolayısıyla bana örnek bir anne adayısın.mesela bebek arabası konusunda önce beni sonra benim yolladığım blog linkinle eşimi ikna ettin:)en kısa zamanda bizimde ebebişimizin arabası alınacak maxi cosiden:)bebek patikleri ve beşik harika olmus sen yap yap resimle oğlumun fikir teyzesi ol:)Allah bebeğini sağlıkla kucağına almayı nasip etsin...sevgiler

Burcu Demirel dedi ki...

Selam gonca..senin oglan daha kucukmus,ama zaman cok cabuk geciyo..bi bakmissin benim gibi 15 gunun kalmis, tadini cikar :) umarim guzel gecer onunuzdeki haftalarin da.Bana kadar ne fikir teyzeleri var, benimki ne ki :) ama simdi de, dogumdan sonra da faydamiz olursa cok sevinirim tabi.Iyi dileklerin icin cok saol..

Adsız dedi ki...

merhaba,süs patigini sizmi yaptiniz,elinize saglik güzel olmus,bende yapmak istiyorum yapilisini yazarsaniz cok sevinirim,tskler www.gurbetteyim.blogcu.com