3 Eylül 2007 Pazartesi

Kendimi nasıl mı hissediyorum?

Fiona gibi..Evet, bir süredir kendimi Fiona'ya çok benzetiyorum. Söylüyorum, millet gülüyor :) İyice kocaman oldum , vücudumun heryeri sanki sınırlarını görmek istercesine genişledi, büyüdü..üstelik ellerimi ve ayaklarımı tanıyamıyorum.Sanki başkasından ödünç almış gibiyim ..Eğer hamileliğim kışın geçse ayaklarıma ne giyecektim bilmiyorum..

Acaba diyorum, bu şişlikler gidici midir kalıcı mı? Şişliklerin bir kısmı kalıcı ona şüphem yok :)

Eksik olmasın hava şartlarının da etkisiyle uykularım çok zorlaştı. Yatakta dönmek için bir vinç, ve koca göbeğime destek olacak bir takoza ihtiyaç duyuyorum. Güzel ve rahat uyuduğum gecelerde sabah çok mutlu uyanıyorum, anlatamam..Sora diyorum ki, " keşke hamile kalmadan önce doya doya uyusaydım, ne hamilelikte ne daha sonrasında mümkün olmayacakmış." Hayır bilsem..

Bunun dışında , hayatımda hiç olmadığı kadar gürleşen, uzayan ve canlanan saçlarımdan bir an önce kurtulmak istiyorum! mümkünse doğumdan sonra ertesi gün! Batıl bir inanç ama derler ya hamileyken saç kestirilmez, ben de iyi hadi durdum o kadar biras daha durim dedim ama yok yani.. Kuaföre gidip "kes gitsin!" demek için sabırsızlanıyorum..

Hamile yogası seanslarımız devam ediyor..7. aydan sonra aslında herkesin bıraktığını söyleyen hocamız Seda, bütün ısrarlarımıza dayanamayarak hala devam ediyor derslere..Tabi artık yoga dersi demeye bin şahit ister. Ya yatarak, ya oturarak, çok rahat ve sıkıntıya sokmayan hareketler..Geldiğimden beri haftada 2-3 kez gidiyorum ve çok rahatlamış hissediyorum kendimi.. Hem fiziksel, hem psikolojik olarak.Zaten toplam 3 kişiyiz ; Özge, Duygu ve ,ben.. Özge benimle aynı gün ve haftada, Duygu bizi 4 hafta geriden takip ediyor..Ama artık iyice ağırlaştık, Eylül ortası bitecek derslerimiz..Seda bizi kapıdan sokmıcak nerdeyse..Sora gelsin bebek yogası ! ;)

15 Eylül'de, burada Güven Hastanesindeki 2 saatlik bir eğitime katılacağız; doğum yöntemleri, anestezi çeşitleri ve emzirme eğitimi..Gelir gelmez anlatılanları sizinle paylaşıcam..

Her sabah uyandığımda göbeğime bakıp, acaba hangi gün doğacaksın oğlum diyorum, hiç ses seda yok..Bazen ondan ayrılıcam için üzülüyorum, yani yanımda olucak ama içimde olmıcak artık.Çok alışmıştık birbirimize oysa ki.. Her ne kadar o günü dört gözle beklesem de yine de bugünlerin çok değerli olduğunu biliyorum..

Hesaplanana göre 24 gün daha beraberis oğluşum..Herkes seni sabırsızlıkla bekliyor..

6 yorum:

Anne ve Bebisi dedi ki...

:) Gecer gecer hepsi gecer:)

El ve ayak sislikleri dogumdan sonra hemen degil ama yavas ve duzenli bir sekilde iniyor.

Hamileyken sac kesilmez, bebegin omru kisalir diyenlere, e o zaman ekletelim de omru uzasin:P diye dalga gectim. Hikaye onlar, keske kestirip rahatlasaydin. Hatta dogumdan once kestir derim, dogumda da, sonrasinda da cok rahat edersin.

Miniş dedi ki...

Hamilelik çok zor bir dönem özelliklede sonları ama ondan daha ağır ve zor olan bir dönem daha var o da annelik...Özellikle uyku konusunda ne kadar çok uyursan yanına kar...

Adsız dedi ki...

Merhaba,

yazinizi okuduktan sonra sizin icin cok heycanlandim. Umarim saglikli bir bebeginiz olur. Sevgilerimle...

Hulya

Burcu Demirel dedi ki...

Bu kadar bekledim Esra, sanırım 2-3 hafta daha dayanabilirim. Hayır ben kestircem desem ananeler babaneler cıngar çıkarıcak, en iyisi ses çıkarmamak :)
Elimden geldiğince uyumaya çalışıyorum ama çok bölük bölük uyuyabildiğimden hiç doyamıyorum uyumaya miniş..öyle böyle idare edices işte napalım..
Selam Hülya,iyi dileklerin için teşekkür ederim..

AsYa dedi ki...

Burcu,bu yazı uzun saçlarla mı geçirdin yoksa..toplayabileceğin uzunlukta kestirseydin keşke..ben dayanamadım daha nisan dı kestirmeye başladım..
Neyse..Fiona olayını tuttum:) aynı ben:P

Adsız dedi ki...

Sevgili Burcu insan son haftalara geldiğinde iyice sabırsızlanıyor değil mi? Benim daha çok zamanım olmasına rağmen sabırsızım:)
Saç kestirme konusuna gelince bizde de aynı inanç var. Ben bebek yapmaya karar verdiğimde iyice kestirmiştim. Şimdi ancak omuzlarıma değmeye başladılar;) Tabi çalışmalar çabuk sonuç verdi de böyle oldu ;)
İstanbul'dan sevgiler...