21 Eylül 2007 Cuma

Ne gelen vaar, ne giden..


Birgün daha geçti..Ne gelen vaar, ne giden.. Yok bu oğlan kesin çok rahat içimde..Kıpır da kıpır uyutmuyo şu son 2 günümde ama yine de gelmeye niyeti yok..
Biz de artık en son ihtimal yarın gelicek oğlumuz diye , yatak odasında onun köşesini hazırladık..Geçenlerde internetten bulduğum ve çok hoşuma giden duvar yazısını dayımız hazırladı, fiyonklarını da ben yaptım, astık artık duvara..
Bu arada anlayacağınız üzere, oğlumuzun adının Poyraz olmasına karar verdik.. Seçenekler arasındaydı ama ilk sıralarda değildi, sora hoşumuza gitmeye başladı..İnşallah ona hayırlı gelir ismi.. Büyük bir ihtimalle biz hastanedeyken durumu sizlere blogda hbr verecek kimse olmayacak ama eve döner dönmez, ilk elim değdiğinde Poyraz'ın ve benim durumumuzu yazmaya çalışcam..
Bize şans dileyin ve dua edin olur mu?...

9 yorum:

Adsız dedi ki...

Sevgili Burcu, açıkcası artık müjdeli haberi vereceğni ummuştum poyrazın beşiğini görünce:)artık son zamanlar Allah hayırlısı ile kurtarsın inşallah.Herşey tamda istediğin gibi olsun sağlıkla sıhhatle bebeğinizi kucağınıza alın...Sevgiler

Adsız dedi ki...

ALLAH KURTARSIN BURCUCUM
İNŞALLAH POYRAZ BEBEĞİ SAĞLIKLA KUCAĞINA ALIRSIN

İSMİDE ÇOK HOŞ İSMİYLE SAĞLIKLI ÖMRÜ OLSUN


ŞİMDİDEN BEBEĞE HOŞGELDİN ANNEYE GEÇMİŞ OLSUN DİLEKLERİMLE

MİSS GİBİ KOKLARSIN YERİME
LARA ABLASI VEE BENİM İÇİN

SEVGİLER
İREM*LARA

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Burcucum demek Poyraz:) Çok güzel bir isim:) Ben çok beğendim:) Meark ediyordum seni. Herhalde bebiş geldi diye düşnüyordum. Hayırlısıyla Poyraz'ınızı kucağınıza almanızı dilerim canım. Sorunsuz, su gibi bir doğum olur inşallah:) Güzel haberlerinizi ve fotoları bekliyorum canım. Dualarım seninle. Öptüm:)

Benim Hayatim dedi ki...

İsimler insanların karakterlerini belirler diye duymuştum denedikçe inanmaya başladım. Bakalım Poyraz bey nasıl olacak :)

Dualarım seninle bizleri habersiz ve resimsiz bırakma :)

Adsız dedi ki...

Yeni post gorunce hop ediyor icim. Olmaz ki boyle de yapilmaz ki?

AycA dedi ki...

Dualarımız seninle ve Poyrazla.. sağlıcakla gelin aramıza :))
Haydi kolay gelsin bakalım.. :)))

Pratik Anne dedi ki...

Burcu,
Haricten gazel okumasi kolay biliyorum ama sabirla bekle. Bebisler ne zaman geleceklerini cooook iyi biliyorlar. Vakit oldurmek icin "dogum gecikirse" yazimi oku. Verilen tarihte dogan bebek orani cok azdir biliyorsun.
Ismi cok guzel olmus. Adiyla yasasin.

NiNo dedi ki...

nice mutlu yaslara kolay dogumlar diliyourm

AsYa dedi ki...

Burcu ,bi haber ver gelir gelmez çok merak ettim..