19 Eylül 2007 Çarşamba

Bir sürpriz yapar mı dersiniz?

Bizim oğlan bir sürpriz yapıp bugün gelir mi dersiniz? Bugüne kadar aldığım en güzel doğumgünü hediyesi olur mu acaba?


Hala tık yok.. ne bir sancı, ne bir belirti..Annem ve halam göbeğimin aşağıya indiğini söylüyorlar,zaten tuvalete gidişlerim de sıklaştı son bikaç gündür..Asya'nın dediği gibi biz bu oğlanları fazla rahat ettirdik herhalde, hiç niyeti yok gibi.. Bakalım ne zaman teşrif edecek beyimiz..

Eğer şu 3 gün içinde olmazsa, Cumartesi sabahı saat 10:00'da Mesa Hastanesinde doğuma giriyoruz inşallah..Hayırlısı olsun..

6 yorum:

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Burcucum yeni yaşın mutlu olsun! Yeni yaşında dilediğin herşey gerçek olsun! İnşallah oğluşunuz geliyordur ya da gelmek üzeredir:) Hayırlısı nasılsa öyle olsun diyelim. Asya nın anlattığı kadarıyla sezeryan da korkunç birşey değil:) Sizin oğluşun da maşallağı varmış bu arada:) İstanbul'dan sevgiler canım. Bizi habersiz bırakma olur mu?Öptüm:)

Adsız dedi ki...

Mutlu yıllar Burcuu,
Oğluşun bugün bilemedin en geç yarın gelecek gibi geliyor bana.hakkında hayırlısı sağlıkla kurtul inşallah.asya'yıda hamileyken keşfetmiştim şimdi oğluşunun gülücüklerine bakıp maşallah diyorum sarısı başına...sevgilerle

DERYA dedi ki...

sevgılı burcu eger göbegın asagıya düsmüşse bence bekle c.ertesıde olmayabılır ama pazar olur normal istıyordunya bu yuzden bekle dıyorum yanlıs anlamanı ıstemem.NİCE SENELERE.

Adsız dedi ki...

Nice mutlu ve huzurlu yaşlara Burcu Hanım. Doğum gününüz kutlu olsun...
Ben Mesa Hastanesi'nin yanındaki Ak Plaza'da çalışıyorum. Dolayısı ile doktor işlerimi Mesa Hastanesi'nde halletmek çok rahat oluyor benim için. Eşimle beraber bebek sahibi olmaya karar verdiğimizde ben de doğumum Mesa Hastanesi'nde olsun istiyorum. Bu yüzden doğumdan sonra hatane ile ilgili düşüncelerinize blogunuzda yer verirseniz çok sevinirim.
Sevgiler,

Adsız dedi ki...

burcu ablacım ben dilke doğum günün kutlu olsun umarım bebişde biranönce doğar artık seneye birlikte kutlarsınız doğumgününüzü :)

Burcu Demirel dedi ki...

Hepinize teşekkürler kızlar..

Seblacım,en kısa zamanda haberimizi alırsınız merak etme..

Gonca,zaman çok çabuk geçiyor, inşallah biz de oğluşun gülüşlerini en kısa zamanda paylaşırıs sizinle..

Deryacım, hala normal olmasını çok istiyorum ama onu riske atmamak için sanırım en iyisi planlanan zamanda bu işi yapmak..Bir de demek böylesi hayırlısıymış demek lazım, kısmet yani.Hep öyle dua ettim şimdiye kadar..1 haftadır ha bugün ha yarın bekledik, o kadar yürüyüş yaptım hızlandırır belki süreci diye ama olmadı..

Pelin,hiç merak etme ,doğum hikayemizi yazarken mutlaka hastane hakkında da bilgi veririm.İlk izlenim olarak, çok sakin, temiz ve güzel bir hastane.Ortada panik koşuşturan insanlar yok,benim için en önemlisi buydu çünkü beni en geren şey.Zaten sevmem hastaneleri.Ama dediğim gibi detay mutlaka yazarım..

Dilekcim, iyi dileklerin için saol cnm..Fikriye teyzeye çok selamlar..