16 Eylül 2007 Pazar

Nargilem duman duman..

Babamız yine geldiiii ! Bu kez hedef Brüksel'e dönmeden oğlumuzu kucağımıza almak..İnşallah denk gelir de o burdayken bigün oluverir :) (Amin amin) 20 Eylül'e kadar beklices, eğer hala gelmeye niyeti yoksa, doktor amca kilomuzu ölçecek.. Duruma göre en geç 20 Eylül'den sonra bizimle olacak inşallah..


Sigara bırakma çalışmalarımız kapsamında dün gece nargile denemesi yapıldı..Dayımız hazırladı bir güzel verdik babamızın eline..Aman bir hoşuna gitti bir hoşuna gitti..Meşakkatli iş canım, bilmem zevk için uğraşılırmı onu hazırlamakla..

4 yorum:

ASYA dedi ki...

aynı bizzz:))
hamile olduğumda bıraktı Suat sigarayı yani denedi..sonra Efe doğunca kesin bırakcam dedi..bi ara koca bi nargile geldi eve..şimdi vitrinde süs olarak duruyo..ama bırakamadı bizim ki..hala bırakcam diyo....:((( umarım cengiz daha iradeli olur..

Burcu Demirel dedi ki...

Sorma..Diyorum bebeği öptürmem öyle ağzın sigara kokarsa diye,tamam bırakıcam diyo ama zaten günde 3-5 içtiği için bırakmak zor geliyo herhalde.Çok fazla deil ve keyif için, öyle olunca zararsız gibi geliyo.Gerçi bebeğin gelmesi onlar için büyük fırsat, bırakmak için süper bi bahane ama işte, gel de anlat.Bi kampanya filan mı başlatsak blog camiasında : "haydi eşi yeni doğum yapan erkekler, sigarayı bırakmaya !" filan diye :))

Gonca Arın dedi ki...

sevgili burcu,
bende blogcu olmasamda blog okuru olarak seve seve katılırım kampanyanıza bir kendisi yeşil aycı kocası tiryaki hamile olarak:)dün anneme bebek mevlüdü için yaptığınız patikleri ve annenin yaptığı örtüleri gösterdim e birazcık da kıskandırdım burcunun annesi neler yapmıs diye;)sanırım hummalı bir çalışmaya başladı:)mutlu haberini ve doğum hikayeni sabırsızlıkla bekliyorum...ve bütün hamilelere dua ediyorum sağlıkla bebeklerimizi kucağımıza alalım diye...sevgiler

Burcu Demirel dedi ki...

Evet Goncacim, bence ciddi ciddi boyle bir kampanya baslatip bizimkileri afise edelim, utanip biraksinlar :)) Ben bunun uzerinde biraz dusunim en iyisi..Patikler icin ornek istersen ogrenip yazabilirim sana..benim fazla kalmadi artik, son gunlerim, dualarina amin diyorum :))