29 Şubat 2008 Cuma

Williams-Sonoma gezintisi..

Bugun yine yeni bir web sitesi buldum ve gezintiye ciktim, Williams-Sonoma.. Son gunlerdeki farkli kurabiye ve kek kalibi arayisima az da olsa cevap verebildi.. Mutfak ile ilgili herseyi bulabilirsiniz; pisirme alet edavati, kasik- catal olayi, elektronikler, camlar, mobilyalar, konfeksiyon.. hersey..(Bu arada, Bruksel'de bu istedigim kaliplarin satildigi bir yer bilen var mi? Soyle mutfak uzerine kocaaa bi magaza mesela? )

Ben bu araba ve tren kek kaliplarina bittim.. Bir de harf ve sayi kurabiye kaliplarina.. Poyraz buyusun, ilk yenebilir egitim araclarimiz bunlar olucak sanirim ;)

Ayrica asagidaki tezgah sehpasina da ( bunu ben uydurdum :)) bayildim..Beraber bisiler yaparken cok faydali ve guvenli.. Bu tip biseyi bizim marangoz babamiz yapabilir ama..bir sormak lazim..


Son olarak "Monkey Bread" olayi.. Gorunus super.. Kalibi da satiliyor ,gerci bu her kalipta yapilir diye dusunuyorum..Ama fikir guzel..Anladigim kadariyla bu tarcinli, ekmek gibi birsey, hazir unu da satiliyor..Internetten tarif aradim,buldum da fakat mutfaga yakin olanlar daha kolay cikarirlar gibi geldi ;) Buyuk kahvaltilarda ekmek olarak masaya getirmek hos olabilir..Yine cocuklar icin de cok eglenceli bi yiyecek bence..Tatlili yapildiginda misafirlere sunmak icin de guzel, ne dersiniz?

Hiç yorum yok: