20 Şubat 2008 Çarşamba

Bikac web sitesi gezdim..

Son bikac gundur bazi web siteleri buldum ve iclerinde kendimi kaybettim :) Ilgilenenlere onermek istedim..


Ilki LOMBOK.. Bir ingiliz markasi.. Ancak ulke disina teslimatlari var mi check etmedim.. Ozellikle asagidaki resimdeki (sol alt kose) masaya bisiler getirmek icin kullanilan beyaz sepete bayildim.. Indirim olan urunler de var, bazi seyler ucuk ama yine de uygun fiyatli seyler de bulunabilir..
Bir digeri Scandi Living.. Bence gereksiz pahali urunler.. ama ilginc seyler var.. mesela asagidaki sari bulasik legeni :)) pek legen denemez ama.. Cok eglenceli sirin bisey..Ve bir de su duvar sticker'lari..Bir odada mutlaka denemem lazim..

Jonny's Sister sitesinde asagidaki ufak minderleri gordum.. degisik renklerden bebislerin odalari icin isimlerindeki harflerle yapilabilir, bence super!

3 yorum:

AsYa dedi ki...

burcu,duvar stickerları ikeada var..sonunda akıllarına geldi de yaptılar..ben ne zamandır istiyorum böyle şeyler...

Unknown dedi ki...

ikea dan duvar sticker ı aldım sevincten havalara uctum...ama simdi hep ucları kalktı elimle bastırıp duruyorum...
www.walltogether.com diye bi site var arkadaşım facebooktan davet ettiginde kesfettim yeni kurulmuş ama icinde çoook güzel duvar stickerları var tavsiye ederim

Adsız dedi ki...

www.duvarsticker.com diye bir yer bulmuş eşim kelebeklerden sipairş verdim süper kalitweli bişimiş tavsiye ederim