21 Şubat 2008 Perşembe

Sweet Potato Prints !


Bu sabah sutlu ve muzlu Nesfit'imi yerken Martha Steward Show' u izliyordum.. Bebekler uzerine bir bolumdu ve konuk olarak patatesden t-shirt ve body baskisi yapan 4 kadin konuktu.. Sweet Potato Prints..
Evde yapmasi cok kolay ! Hepimiz okulda yapmadik mi zaten ? ;) Sadece buyuk patatesler lazim, ve kumas boyasi..ve tabi beyaz t-shirt veya body'ler.. 3 onemli nokta :
1- Patatesleri boyamadan suyunu bir havlu uzerinde almak
2- Baski yaparken kumasin altina mutlaka bisey koymak (ki sirtina gecmesin)
3- Boyadiktan sonra boyayi sabitlemek icin utulemek
Ben en kisa zamanda boya alip denicem, tabi Poyraz'dan vakit bulursam ;) Iste bikac baski ornegi..

5 yorum:

Asli A. dedi ki...

Martha da olmasa nereden ogrenicez biz bunlari :)) ben de cicek bakimini dikkatle izlemistim gecenlerde :)

Burcu Demirel dedi ki...

Aliskanlik oldu, her sabah izliyorum mutlaka :) e2 kanali bi de gunde 3-4 kere veriyo ya, kacirmak mumkun degil :)

Archi*Sugar (Esra) dedi ki...

Harika olmus bunlar... :-)
Ilkokulda yapardik gercekten. Simdi soyleyince hatirladim.

Burcu Demirel dedi ki...

esra bence sen de defneye su kelebekli olandan yapmalisin :) ben poyraz'a timsahli yapicam :))

Yurtdışı Eğitim dedi ki...

gerçekten güzel fikir bende kumaş boyası alırsam mutlaka denicem