26 Şubat 2008 Salı

Ece'nin pogacasini denedim..sonuc = ?


Pazar gunu Helmut ve hamile esi Tanja , mangal icin bizdelerdi.. Dedim ki, hazir firsat, su Ece'nin Yesim'e gelirken yaptigi pogacayi denim.. Ama ne mumkun, tamamen farkli bisey cikti ortaya ;) Tadi fena olmadi, misafirlere degisik geldi ama Ece'ninki gibi kesinlikle degildi.. Biseyi eksik mi yoksa fazla mi yaptim bilemiyorum :(
Itiraf: Hayatimda ilk defa mayali hamurdan bir pogaca - ustelik tek basima- yaptim..Bu kadar gec kalmak belki hos bisey degil ama annem benimle gurur duyacak ;)

8 yorum:

Sweety dedi ki...

burcucuum ellerine saglik bence goruntu super birtek sen corekotu koymussun. ben sevmedigim icin susami tercih etmistim. bence tadida harikadir. mmmm kokusu geldi burnuma sanki :D

Burcu Demirel dedi ki...

yok ece yookk, olmadi seninki gibi..cok civik geldi bana hamur, un ekledim, herhalde ondan olmadi..anlamadim ki :(

Sweety dedi ki...

evet burcucum tarifdeki hamur civik oluyor bende un eklemistim ustune. ama belkide biraz fazla ekleyip sert bir hamurmu yaptinki :)) vallahi bu isler deneme yanilma isleri eminim bir dahaki daha iyi olur. Ben hic bir tarife sadik kalamam. hep degisir biseyler sende benim tarifi kendine gore yorumlarsin artik :D Burcunun pogacasi olur heheh optuuum.

antwerplikiz dedi ki...

slm burcu ben antwerplikiz..daah oince yazip yazmadimi hatirlamiyorum..bend eantwerpenda kaliyorum....sayfan antwerplikiz.blogspot.com....
kisir coook guzel gorunuyor tarifini alabilirmiyim?

Burcu Demirel dedi ki...

selam antwerplikiz..
cok sasirdim cunku kisir tarifi verecek en son kisi benmisim gibi hissediyorum :) ama verim.. 1 sb ince bulguru, 1 sb sicak su ile beklettim..bu sirada yesil sogan, kup kup domates, maydanoz ve carliston biber dogradim.. kabaran bulgura 1 yk salca ile yogurdum.. bu malzemeleri kattiktan sonra yarim cay bardagi z. yagi ve yarim cay bardagi limon ekledim.. tuz, kirmizibiber vs sana kalmis..afiyet olsun..

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Hespi çok güzel gözüküyor Burcucum:) Poğaça da harika! Bence olmuştur ama sen aradığın tadı bulamamış olabilirsin;) Ellerine sağlık! Öptüm:))

Günün Hikayesi dedi ki...

Burcu

Ece'nin tarifini ben de bugun denedim, benim ki cok farkli oldu. Hic Ece'ninkine benzemedi. :-((((((((((((

Ayla

Burcu Demirel dedi ki...

Ayla,

Bence Ece bize eksik bi malzeme soyledi :)