19 Şubat 2008 Salı

Poyraz uyurken DVD gunleri..

2 gundur Poyraz gunduz uyurken kendimi DVD lere verdim.. Birini daha once de izledigim 2 filmi bayila bayila izledim..

Ilki "The Story Of Us".. Bu filmi kacinci izleyisim bilmiyorum ama her defasinda son sahnede hungur hungur agliyorum.. Bu tarz filmler hem insani yormuyor hem de film bittikten sonra kendimi rahatlamis hissediyorum..
Eger hala gormediyseniz izlemenizi tavsiye ederim..Evlilik uzerine guzel bir film..Hepimizin bir hikayesi var di mi?





Digeri "Ratatouille".. Bu filmden sonra canim markete kosup bi suru peynir satin almak istedi.. Ve tabi eger Poyraz uyanmazsa kendimi az sonra mutfaga aticam :)
Cizgi filmlerdeki ekmeklere hic dikkat eder misiniz? Hani o yogun, yuvarlak, ici dolu, ve bolerken kirinti dokulen ekmekler ..Bayiliyorum.. (Yoksa karnim mi acikti ??!)
Bir farenin mutfakta olmasi fikri pek hos degil ama eger dusunmezseniz eglenceli bi film..

1 yorum:

Gizem dedi ki...

Fare sfe'te de corbaya takili kaldim. Sanki kokusu burnuma geliyor. Hani salsalar beni aynisini yapacakmisim gibi.