2 Şubat 2008 Cumartesi

Hoscakal Anne..

Poyraz bugun 14:15 ucagi ile ananesini ugurladi..4 aylik hayatinda 3. kez havaalanindaydi..Ayrilmak hem benim, hem annem icin cok zor oldu..Tabi Poyraz daha farkina varamiyor..

Ilk baslarda gerek yok demistim ama annem iyiki bizimle gelmis, o kadar iyi oldu ki.. Eve yerlesmek ve toparlamak , Poyraz'in buraya alisma surecinde yanimda biri olmasi, 6 ay aradan sonra tekrar ev kadini olma cabalarima destek.. Sagolsun cok yardimi oldu..

Cok tesekkur ederis annecim..Yine gelin, sIk sIk gelin, cok gelin emi?

3 yorum:

Cihan dedi ki...

Allah kavustursun...

Esra dedi ki...

Allah kavustursun sevgili Burcu. Ne kadar zordur o ayriliklar, bilen bilir. Ben de bilirim. Hele uzun sure birlikte olup da ayrilinca.

Bu arada Poyraz bebek de nasil buyumus oyle. Canim ya. Cok tatli masallah.

Isvicre'den kucak dolusu sevgiler
Esra
ps: Benim bloguma verdigin linki http://www.archisugar.com olarak degistirmen mumkun mu sevgili Burcu? Blogspotu biraktim da bir sure once. Cok sagol canim...

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Allah kavuştursun Burcucum! İnşallah yine gelirler, siz de gidersiniz! İstanbul'dan sevgiler! Poyraz'ın yeni videolarını bekliyoruuum:)