28 Şubat 2008 Perşembe

Disler geliyooorr!

Dun sabah Poyraz'la oynasirken pencereden gelen isikla bisey farkettim; Poyraz'in disleri geliyor!


Zaten damaginda iyice belirginlesmisti ,bombeler vardi, ama gelisini bu kadar erken beklemiyordum..Resmen ince beyaz cizgiler halinde yerlerinde belirmisler.. Belki de son 1 aydir gunduz huysuzluk, gece uyku problemleri bu yuzden.. Ates. ishal vs yasamadik ok sukur..ama surekli eller agzinda, eline ne gecse ilk gidecegi yer orasi..Salya zaten uzun zamandir var..
Gorunce o kadar heyecanlandim ki..Iyice gormek icin sabirsizlaniyorum..Guzel bi dislik bulamadim..Evdekiler ya eline buyuk geliyor, ya rahat isiramiyor..Bugun ilk is bi tane bulucam..Ama steril gazli bezle kasimaya devam edicem..
Internette su emzigi gordum ve cok guldum, ust disler cikarken alinabilir ;)



6 yorum:

ASYA dedi ki...

hahahahaha....ay bende istiyorum bu emzikten ..koptum walla:)

Burcu Demirel dedi ki...

asya,
teeth pacifier yazinca internette bir suru cikiyor, degisik modeller.. ama en guzeli bu ;)

Sweety dedi ki...

ayyyy cok komik yaaaa :D ben photo shopta yapilmis sandim :D cok komik arayacagim bende google den :D optuum

Pelin dedi ki...

sabah sabah çok güldüm Burcu Hanım, sağolun :)))

Reciprocity dedi ki...

Burcu,
Poyraz'in ilk disi ciktigina gore hemen bir dis bugdayi yapi verelim.:-))) Aslinda tam bilmiyorum nasil yapildigini ama ...
Ayla

Burcu Demirel dedi ki...

Aylacim,
Yapalim yapalim da ogrenelim once ;) disler bi gorunsun , aradan cikaralim..