12 Mart 2008 Çarşamba

Hoscakalin, sizi ozlemicem :P

Sonunda su kullanmadigim ve aylarca bekleyip, orda burda dokuntu olan kozmetik esyalarimdan dun kurtuldum, oh be! Yukum hafifledi.. Uzerinde 12M yazsa da kiyamayip bi turlu atamiyodum, ama korkudan kullanmiyodum da :)


Eee..hepsini attigima gore, yenileri lazim dimi ;) Ama bu sefer cok temkinli yapicam alisverisimi ve bir daha da bitene kadar baska bisey almicam..

3 yorum:

AycA dedi ki...

:)) üzerinde 12m yazan ama bir türlü atmaya kıyamadığım şeylerden benim de varrrr..:(
çok güldüm bu posta

Burcu Demirel dedi ki...

at aycacim at, yer kaplamaktan baska ise yaramiyor..ustelik, cengiz onlari gordukce " ee bi suru kozmetik malzemen var hala aliyosun burcu" diyor, bilmiyo ki onlarin tarihi gecti coktan ;) simdi yenileri icin bol bol bos yerim var :)

evrenbal dedi ki...

burcucum, yuz temizlemek icin sana Lancome'un mousse clartesini oneririm siddetle. ben 5 yildir falan kullaniyorum cok memnunum, aklinda bulunsun..