3 Mart 2008 Pazartesi

Ben cok begendim..

Alakasiz urunler olacak ama :) 2 urunden bahsetmek istiyorum..

Sonunda bu tip bi caydanlik kullanirken , bardaklara su doldururken elim yanmicak ! Birisi bunu dusunmus ve uzerine demlik koyunca acilan, demligi kaldirinca agzi kapanan bi caydanlik yapmis; Korkmaz Lalezar.. Ilk kez Derya Baykal'da gormustum de bi turlu bulamamistim ne oldugunu..Anneme siparis ettim gelirken getiricek..
Hem elim yanmicak, hem de porselen demlikte super caylar icebilicez ..(Brukselin krecli suyuyla- yoksa sulu kirec mi demeliyim- ne kadar olursa)



Poyraz icin uzun zaman bekleyip de, o 3,5 aylik olunca aldigimiz wireless kamerali bebefon, Xeon Smartcare.. Yilbasinda amcalarda olucamiz icin orda isimize yarar hadi madem alalim deyip aldik ama ancak bu kadar memnun kalabilirdik..
Bir kere bebegi gormek kesinlikle cok guzel..diger turlu en ufak bi alarmda yanina gitmek isterken, burda bakiyosunuz eger uyumaya devam ettiyse hic gerek kalmiyor.. Onun disinda uyanikken de besiginde/yataginda biraktiginizda gozunuz hep uzerinde olabiliyor.. Ustelik bebek buyudugunde odasinda oynarken bile izleyebilirsiniz, ve hatta televizyona bile baglanabiliyor..Tek korkum evdeki diger wireless techizat ile interface edebilecegi durumuydu ama olmadi..Daha dogrusu her evde olmuyor, olsa da isterseniz bebegin sesini kisip sadece alarmi acabiliyorsunuz..Isterseniz 2 kamera daha alip seti 3 kamerali yapabilirsiniz..Monitor ister pille, ister adaptorle calisiyor.. Gece gorusu var.. kamerasiz olanlara gore fiyati daha yuksek ama bence deger..Almayi dusunenlere oneririm..

7 yorum:

Esra dedi ki...

Burcucugum, grubu kurdum ancak henuz uyelere acmadim. Bu haftasonu blogtan anons edecegim. Linkleri vs duzenliyorum. Insanlar gelince hemen bilgi bulabilsinler diye. Sen de arastirdigini yazmissin, cok sevindim. Eminim cok guzel seyler cikacak bu isten. :-)
Gelecek hafta baslayalim...
cok cok optum

Anne ve Bebisi dedi ki...

Woow caydanlik olayi super:))

KEO dedi ki...

Burcu eğer benim bilgisayarımda problem yoksa sitenin zeminini beyaza çevirmişsin sanırım, baya güzel iç açıcı olmuş..ürünlere gelince çaydanlık çok kullanışlı görünüyor ilginç bir sistem geliştirmişler doğrusu..Bebefonun tam da aynısından biz de geçen pazar günü aldık, daha yeni kullanmaya başladık ve gayet güzel, memnunuz bazı yerlerde cızırtı yapıyor ama yerini tam ayarlayınca hiçbir soru yok..iyi ki almışız ..

Burcu Demirel dedi ki...

Evet keo, blogu dun beyaza cevirdim, degisiklik olsun istedim biraz :) iyi oldu bence de..

Adsız dedi ki...

Merhaba Burcu, sitenin yeni rengi çok güzel olmuş, güle güle kullan... Sessiz takipçilerindendim ama en sonunda yazmaya karar verdim :) Senin sayende ben de kızıma duvar süsü yaptım. Senin sitende görüp uyguladım, çok teşekkür ederim.
Siteme linkini koydum ve kaynak gösterdim.

Sevgilerimle, Poyraz'ı öpüyorum.
İstanbul'dan Selamlar
Hülya

Adsız dedi ki...

Merhaba Burcu Hanım,
Ben de Lalezar çaydanlık kullanıyorum yalnız gelince siz de göreceksiniz, oldukça büyük bir çaydanlık. Günlük kullanım için biraz ağır geliyor bana ama kalabalık misafirde çok işe yarıyor. Tabi en güzel özelliği patentini de aldıkları buhardan elin yanmasını önleyen sistem. İnşallah güzel günlerde kullanırsınız.
Blogunuzda gördüğüm her memnun kaldığınız ya da sevimli bulduğum ürünü bir yerlere not ediyorum, hayırlısı ile bir bebeğim olduğunda da alıp kullanmak için sabırsızlanıyorum.

Burcu Demirel dedi ki...

sevgili hulya,
daha ben duvar susu alamadim,ama senin almana vesile olduguma cok sevindim :)
pelincim,
caydanligin buyuk olduguna uzuldum :( ben de usenmezsem gunluk kullanirim..sen bebek yapmaya karar ver o zaman daha bi suru fikir veririz sana ;)