10 Mart 2008 Pazartesi

Hangi aydayiz? Ne yemeliyiz?


Bu uzun zamandir aklimdaydi.."Sole bi tablo bulsam, hangi mevsimde hangi sebze meyve yenir gosterse..Bugune kadar cok dikkat etmedim ama Poyraz var artik, daha dikkatli olsam.."
Hele her aradiginiz sebze meyveyi her mevsim bulabildiginiz bir ulkede yasiyorsaniz, dikkat sart..

Bugun aklima geldi, nette dolasirken Calisan Anne Gunlugunde buldum aradigimi..Belki cogunuz zaten biliyorsunuzdur, ama benim gibi cok da iyi bilmeyenler veya gozumun onunde bulunsun diyenler buyursun..

4 yorum:

KEO dedi ki...

teşekkürler Burcu, çok faydalı olacağını düşünüyorum..bu arada sitene her gün girdiğim için seni sayfamdaki listeme ekledim umarım sorun olmaz?

Burcu Demirel dedi ki...

Rica ederim keo ;) gule gule kullan tablomuzu..hic sorun olmaz tabikiii, aksine hergun girmene sevindim ;)

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Burcucum paylaştığın için çok teşekkürler! Öptüm kocaman sizi:)))

Ebruli dedi ki...

Çok güzel bir tablo.Bayıldım, sağlıklı beslenmek isteyenler için çok faydalı.Sizi daha önce de bloğuma davet etmiştim ama uğradığınıza dair sizdenbir mesaj almadım.Umarım bloğumu en kısa zamanda ziyarete gelirsiniz. Ben sizin bloğunuzu çok seviyorum, çok güzel yazıyorsunuz.
Hoşçakalın...