3 Mart 2008 Pazartesi

Anne olduktan sonra daha farkli..

Dayanmak cok zor.. Bikac gundur televizyonda gordugum o aglayan, yarali ve hatta vurulmus bebekler,cocuklar.. Israil'in vurdugu dunyadan habersizler..


Onceleri de icim yanardi hep, daha cocuk onlar.. O kadar cok yasanacak sey vardi ki onlerinde.. Ama simdi daha farkli.. Simdi Poyraz var, ben de bir anneyim.. Tutamiyorum kendimi agliyorum.. Ne demeli bilemiyorum , hissettiklerim daha fazla yazdiklarimdan..ama umarim bu katliam bir son bulur artik, yavrular olmez..Kim hakli olursa olsun, gozleri dunyaya bole dolu dolu bakmasin..

3 yorum:

AYSUN dedi ki...

Sadece dua elden geliyor...

KEO dedi ki...

anne olduktan sonra her olaya bir de anne gözüyle bakıyoruz artık, o daha da derinden etkiliyor eskiye göre..inşallah o yavrular da bir gün mutlu olurlar..

Adsız dedi ki...

İlk önce bloğunuzu takip ediyorum ve çok beğeniyorum. Yorum bırakma fırsatım olmamıştı. Ama bu yazınız için çok teşekkürler. Biz savaşsız bir ülkede yaşarken; dünyanın başka ülkelerinde çok kötü savaşlar ve çok zor şartlarda yaşayan insanlar var. Onları düşünen hiç kimse yok, yalnızlar,muhtaçlar. En çok mağdur olanları ise annesi ve babasını savaşta kaybetmiş küçücük çocuklar. Dünyada savaşın bitmesi dileğiyle...
Ayrıca bende bloğumda yazıyorum. http://ebruligunler.blogspot.com Bir gün bana da misafir olursanız çok sevinirim.
Hoşçakalın (Ebruli)