18 Mayıs 2007 Cuma

Kucuk orumcege siparislerim..

Haftaya Cengiz is icin Turkiye'ye gidiyor..Firsat bu firsat, internetten siparis vermeye usendigim 2 kitap ve 1 DVD'yi kucuk orumcegime (yani kucuk gorumceme :)) siparis verdim..Sagolsun Nilay'cim dun hemen gidip aldi bunlari .. Elime gecer gecmez okumaya baslayacagim, ve tabi yogaya da.. Zamanla size daha detayli bilgi veririm..

Ilki, Gizem'in bir onerisi.. henuz dogmamis oglumuz icin "Cocuk Psikolojisi" kitabi belki biras erken ama gozatmaya baslamak istedim..Cok faydali bir kitap oldugunu soylemisti Gizem..Tavsiyeye binayen tavsiye edilir ;)
Ikincisi, hamile oldugumu ogrendigimden beri almaya calistigim ama bir turlu alamayip, hamileligin ortasina kadar geldigim "9 ay 10 gun". Yine de bu asamada bile yararli olacagini dusunuyorum..Internetten arastirdigima gore oldukca yararli bi kitap..Bir suru baslik altinda detayli bircok aciklama..Ilk aldigim kitap "Bebeginizi beklerken sizi neler bekler?" olmustu ama itiraf etmeliyim, bekledigim kadar da basucu kitabi degildi.. Daha cok soru-cevap uzerine kurulu ve bence periodlar hakkinda az detay veren bir kitap.. Yani hangi hafta neler oldugu, nelere dikkat edilmeli konularinda ve hamilelikte karsilasabilinecek problemler..vs konularinda baslik altinda deil uzeri kapali, soru uzerine bilgi veren bir kitap bence..Tabi farkli yorumlar var, kimi cok begeniyor kitabi.. Tamamen kitaptan ne beklediginize bagli.. Sonuncusu ise, Dr. Neslihan Iskit'in hazirladigi "Hamile Yogasi" DVD'si.. Daha once kitabini alip okumustum, ancak tabi resimler ve tanimlamalarla anlatilan yoga hareketlerini yapmak cok kolya olmuyor .. DVD si oldugunu ogrenince siparis ettim.. Evde yogaya baslar baslamaz size feed-back verecegim..

7 yorum:

ASYA dedi ki...

burcucum:)
9 ay 10 günün her sayfasını okudum ben zaten blogumda görmüşsündür yazımı..iyi ettin almakla..birde 'akıllı bebekler akademisi' var onu da tavsiye ederim..ilginç-farklı ama aldığına değecek bi kitap bence daha çok zeka eğitimi ile alakalı..ben bu kitapla ilgili de post eklicem sonra bloguma.

Burcu Demirel dedi ki...

onu da sordum asyacim, gordum senin blog da ama nilos onu bulamamis, acelesi yok artik.. onu da gelince kendim alirim Turkiye'den dedim..Ama sen oku bana ozetle istersen onceden ;)meraktan oluyorum..

Mutlu Kadın dedi ki...

Bende Ece Arar'ın "Ece'nin Hamilelik Günlüğünü" ve Seher Yılmaz'ın "Seni Duyuyorum Anne! Anne karnında Çocuk Eğitimi " adlı kitablarını okumanı tavsiye ederim.

Burcu Demirel dedi ki...

Seni duyuyorum anneye goz atmistim..dahasi ince bi kitapti okudum bitirdim cok baslarda :)henuz bebegimin hareketlerini hissetmiyorum, ama baslar baslamaz tekrar okicam, o zaman daha iyi anlicam sanirim.. Digerini bilmiyordum, tesekkurler..

gizempideci dedi ki...

Sen hayirlisiyla dogur, eldeki bebeyle okunacak daha zevkli ve cok degisik konular var. Ali Cankirili-Benimle Oynar misin anne, Cocuk Yetistirmede Psikolojik Taktikler(yazarini hatirlayamadim) en zevklilerinden. En onemli kaynak da icgudulerin olacak zaten.

Burcu Demirel dedi ki...

Sakin unutma bunlari gizem, sora sana sorucam tekrar ;)

ASYA dedi ki...

bende bakiim bu kitaplara