24 Mayıs 2007 Perşembe

Kinesitherapy..

Bu aksam is cikisi oglusla atladik arabaya heyecanla ilk kinesiterapi seansimiza gittik..Adres bulmada yasanan ufak problemden sora kapiyi caldim..Brigitte ati kapiyi..Benim gittigim merkezde ingilizce bilen tek terapist..Oyle cana yakin oyle sicak b ir insan ki, secim super..Sagolsun is yerinden arkadasim Fatih, esinin hamileligi zamaninda bana bu bilgilerin hepsini aktarmisti.. Brigitte'in soyledigine gore Tugba cok kolay bir dogum yapmis, ve dogum yaparken guluyormus ;)


Once benimle ilgili bilgileri aldiktan sonra yavas yavas hareketlere basladik.. Ilk once bacak iclerini esnettik, daha sonra pelvis kasi hareketleri.. Arkasindan bel agrilari ve destek icin birkac hareket..Sora dogum uzerine konustuk biraz.. Kitaptan resimlerle detaylari anlatti..
En guzel kismi en sondaydi.. Rahatlama.. Istedigin pozisyonda uzan dedi.. Ben tabi direk yan yatip ustteki bacagimi one aldim, bu aralar en rahat uyudugum pozisyon bu ;) Zaten isten cikmisim yorgunum, nasil iyi geldi.. usul usul konusmaya basladi, tek tek once basimi, yuzumu, boynumu, omuzlarimi, kollarimi,bacaklarimi, ayaklarimi gevsetmem icin telkinlerde bulundu..Eger kendimi verebilirsem, gercekten cok rahatlatiyor..
8 seansim daha var, eminim zaman gectikce daha da guzel olacak ve daha cok ise yarayacak..bebek bile cok rahatladi, bicir bicir hareket etmeye basladi kerata ;)
Eger Bruksel'de ve hamileyseniz detayli bilgi verebilirim, denemenizi oneririm..Zaten 9 seansa kadar sigorta tarafindan karsilaniyor..Ama eger sigortaniz yoksa ortalama saat ucreti 40-50 Euro..

2 yorum:

AsYa dedi ki...

başladın demek..çok sevindim..

Burcu Demirel dedi ki...

pilatese olmasa da buna basladim, hic yoktan iyidir..Turkiye'ye donunce de doguma 2 ay kala hamile yogasina baslicam insallah..Bu kadar seye daha da rahat dogum yapamazsam yuh bana ;)