9 Kasım 2007 Cuma

Uçtu uçtu 40 uçtuuu!!!

En sonunda şu 40'ı uçurduk.. Hem yükseklere çıktık (poyraz yüksek yerlere gelsin diye) hem de uzaklara gittik, taa İzmit'e (Uzun uzun yaşasın diye) .Hem babanemizi ve halalarımızı gördük, hem Poyraz da ilk defa uzun mesafe seyahat etmiş oldu..

Ama en önce Ankara'da büyük amcasına gitti Poyraz.. Çoook güzel bir 40 çıkarma hediyesi aldı Nalan yengesinden..Boyanmış bir yumurta ve un, süslü bir kutu içinde..



Çarşamba günü yola çıktık İzmit'e doğru.. Her zamanki gibi benim sokakçı oğlum arabaya biner binmez sızdı..Ve oraya kadar emme molası dışında hiiiç uyanmadı..
1 hafta İzmit'te kaldık..Bu sırada Murat amca ve İnci teyze, Cihat amca ve Özge Teyze, Ömer amca ve Nesrin teyze, Temel dayılar, diğer Özge teyze bizi ziyarete geldi..Hatta Ankara'da daha önce yapmamıza rağmen orda bir mevlüt daha yaptık.. Sağolsun babanemiz ve halalarımız bizi süper ağırladılar.. Poyraz'ın uykusu da orda düzene girdi denebilir.. Geceleri düzenli uyumaya başladı, onunla o kadar çok konuşan kişi oldu ki, nerdeyse konuşmaya başladı :) Ben ise çok rahattım çünkü Poyraz bir o kucakta bir bu kucakta, ben yan geldim yattım :)
Gelmeden bir gün önce Poyraz çok huysuzlandı ve hiç uyumadı, sürekli ağlıyordu..Biz de aldık doktora götürdük.. Yolda bu arabacı yine uyudu tabi, doktor demesin mi :" Bu uyuyan çocuğu ne diye getirdiniz ki?" ..Sonra kontrol etti ve hiçbir şeyi olmadığını, kolik sancıları yüzünden böyle ağladığını söyledi..Gündüz fazla uyutmazsak gece rahat ediceni de.. Ayrıca 1,5 ayın sonunda kilomuzun 5kg 600 gr ve boyumuzun 58 cm olduğunu öğrendik.. Yine son bikaç gün içinde Poyraz'ın ağzında pamukçuk başladı.. Karbonatlı su ile devamlı silmek gerekiyor..E tabi biraz acıklı ve ağlama dolu seanslar ama napalım, onun iyiliği için..Şimdi daha iyi.. Gazımız ve kabızlığımız devam ediyor.. Gaz için masaj, zinco ve büyota devam..Kabızlık konusunu 2. ay kontrolümüzde doktorumuza sorucas çünkü mama değiştirmemize rağmen devam..sıklık: 2 günde 1..
Dönüş yolu harikaydı..Bolu Gerede'de yılın ilk karını gördük oğlumla..Belki Brüksel'de bu yıl kar görmeyis..Kimbilir..


4 yorum:

DERYA dedi ki...

gözünüz aydın,daha cokcokkkk 40lar olsun insallah:),kar dedın benı fecı uzdun benım kızıma gun sayarken sen kar dıyorsun hemde surası bolu istanbula ne kaldı,bızım dugun sabahımızda feci kar yagmıstı kızımın dogumundada yagmasın :(( hoscakal.

Esra dedi ki...

Tebrikler Burcu. Daha nice 40, 80 yaslara. :-)
Arabada uyudugu poza bayildim. Nasil da rahat gorunuyor. Yerinde olmak isterdim. :-)))

Burcu Demirel dedi ki...

Deryacım
iyi düşün iyi olsun, onu mu düşünüyosun şimdiden? hiçbişey olmaz merak etme sen..insallah kolaylikla gelicek kizin..
Esracim
sirf bu yuzden arabada yasamaya bile baslayabiliris :) nerdeyse biner binmez baslayip inene kadar uyuyo arabada..

Benim Hayatim dedi ki...

Hediyeleriniz ne kadar da şık paketlenmiş. Bravo valla emek her şekilde ne güzel görünüyor.
Araba pozu rahatlığının göstergesi uyur tabi annesi :)