24 Kasım 2007 Cumartesi

2 Ayımız bitti bileeee..

Eveeet..Ablalar,abiler..Teyzeler,amcalar..Poyraz Bey 2 ayini geride birakti..Goz acip kapayana kadar bu zaman icinde beyefendi 6kg 200 gram oldu, ve boyu 61 cm'ye ulasti..Doktorumuzun bilgisi dahilinde ve kontrolunde hala mama ve anne sutu beraber devam ediyoruz beslenmemize..İşte doktorumuz Suna hnm..


Uykularımız son 1-2 haftadır daha düzenli..Gun icinde 2-3 kez fazla uzun olmayan uykularımız var..Gece uykusuna da aksam 9 gibi yatıyoruz, gece 2 posta uyanıp besleniyoruz..Sabah 7-7,5 gibi de simariklik yapma saatimiz..Gunun en neseli gecirdigi zamanları..

Gaz durumu eskisi kadar rahatsız edici değil, ama kabızlığımız devam ediyor..Hergün 1 kez yapmasını bekliyorum ama, 2 hatta 3 gunde bir yapıyoruz.. O da merasime tabi..O bana sinyal veriyo, ben koşa koşa hazırlıklara başlıyorum..Alt açma bezimiz açılıyor, yanına nolur nolmaz 2 bez, zeytinyağı ve ıslak mendil hazırlanıyor, elektrik sobası popoya doğru çevrilip açılıyor (sıcakta debelenmeye bayılıyor çünkü :)) Bunu ara sıra normalde de yapıyorum, baya neşeleniyor ve beraber hareket edip rahatliyoruz..
Bunun dışında bu sabah ilk kez gülümsemelerine ses eklendi, resmen bir kahkahaydı..Devamı gelmedi ama güzel bir başlangıç :)

4 yorum:

Anne ve Bebisi dedi ki...

A-ha!
Bir yakisikli da burda iste:))
Asya'nin blogtan geliyorum da:P Komsu gezmesine cikmis gibi hissediyorum kendimi:)) hehe:))

Cok tatli canimm masallah:) Buyumus de pozlar verir olmus:) Belcika'ya ne zaman donuyorsunuz?

Doktorunuz ne kadar gencmis:)) Cok tatli, cok guleryuzlu:))

Burcu Demirel dedi ki...

Evet yaa, bizim boyle arada 1 ay olunca hep ayni zamana denk geliyor :)) Belcikaya donus isi uzadi, babamiz yurt disinda olucandan, orda yanliz olmaktansa burda biras daha kalalim dedik..12 Ocak'a kadar Turkiyedeyiz..Doktorumuza gelince..Daha onceki doktorumuz cok sevimsizdi, benim hic icime sinmemisti..İlgisiz ve soguktu..E insan boyle bir cocuk doktoruyla rahat olamıyor..Sona Suna hnm'la tanıştık, gercekten gorundugu kadar tatlı kendisi..Poyraz da onu cok seviyor,çıt çıkarmaz kontrole gittiğimizde :)

HülyArda dedi ki...

merhaba ,

allah uzun ömürler versin bu delikanlıya. çok şeker maşallah hele o agulu video var ya bayıldım. bizim o günler geride kaldı şimdi tepeme tırmanıyor.

sevgiler... bloguma beklerim...

Adsız dedi ki...

canım, çok tatlı olmuş bidik, maşallah. Ne güzel bakıyo ne güzel aguluyo öle :) o iyi olunca sen de iyisindir herhalde :) öpüyorum çok...