22 Mayıs 2008 Perşembe

8.Ay..


Poyraz 8. ayini doldurdu.. 77 cm ve 11 kilo 590 gram..
Bu ay icinde Poyraz emeklemeye basladi ve simdi koltuklara tutunup kalkma calismalari yapiyor..genelde ayaga kalkip koltuga tutunarak yurumeye calistiginda popo ustu yere dusuyo ama yilmadan deniyor, bakalim ne zaman siralamaya baslicak..
Uyurken kulagini tutmaya basladi..Eger agzinda emzigi, eli sag kulaginda ise uykusu geldi demek..Ama tabi bu yatinca uyudugu anlamina gelmiyor..2 gecedir uyutmak icin 1,5 saat ugrasiyorum..Gece uyanmalari eskisine nazaran daha azaldi ama derin uyumuyo hic..Acaba hangi gunun sabahi bi uyanicam sabah olmus?
Evin design'i Poyraz'a gore devamli degisiyo..Koltuklar sinir olarak kullaniliyo, sandalyeler kapi.."Poyraz hayir oglum" dedigimde ne yapiyosa birakip, oturup bana bakiyo..Eger yeterince ikna ediciysem ondan vazgecip baska seye yoneliyo ama degilsem, " amaaan sende" der gibi gulerek donup isine devam ediyo..
1 yasina sadece 4 ay kaldigina I-N-A-N-A-M-I-Y-O-R-U-M-!

5 yorum:

antwerplikiz dedi ki...

POYRAZIM YERIM BEN SENI, NEDEN BU AKDAR TATLISIN YAVVV TOMBIS :) COK TOMBISSIN COK TATLISIN ANNEN IYI BAKIYOR SANA :)

Adsız dedi ki...

Nice aylara.. sağlıklı sıhatli..

Burcu Demirel dedi ki...

tesekkur ederis antwerplikiz ve pitircik..

Adsız dedi ki...

ne zamandir sayfani sessiz sessiz takip ediyorum. ama bu sefer nedense yazmak istedim. poyraz öylesine tatli, öylesine tatli bir cocukki! bi cocuk bukadarmi tatli bakar? bukadarmi sirin güler? ALLAH nazarlardan korusun. benimde 5 yasinda bir oglum var. evimize nese asil onunla geldi diyebilirim. ALLAH isteyen herkesi evlat-sahibi yapsin. ben sizi, sessiz sedasiz izlemeye devam edecegim izninle... :-) sevgilerle... sevim

Burcu Demirel dedi ki...

selam sevim..yazdiklarin cok guzel, tesekkurler..evet insallah allah olmayan isteyen herkese verir bi evlat..bizi izlemeye devam et ;)