15 Nisan 2007 Pazar

Knokke, Yesim'in Mutfagi ve Tervuren..

Amma yogun bi haftasonuydu..Su anda gozlerim kapanmak uzere ama hersey tazeyken biran once yazmak istedim ;)

Ctesi sabahi kahvaltimizi yaptiktan sonra yola ciktik, Knokke-Heist'e dogru..Burasi Belcika'nun kuzeyinde bir sayfiye yeri.. Ilk ugradigimiz yer kelebek bahcesiydi .. (http://www.vlindertuin-knokke.be/) Internette burayi aylar once gormustum ama acilmasini bekliyordum..Nihayet gidebildik..Kelebekler hic bukadar guzel degildi sanirim, ta ki bu bahcedekileri gorene kadar..Gerci cogunu bir yere konmus yakalayip cekemedik ama bu kadarindan ne kasdettigimi anlarsiniz zaten..Mutlaka gidip gorulmeli..Elinizin ustunden, gozunuzun onunden ucup gezen 100 lerce kelebek..

Oradan cikip sehir merkezine yoneldik..Memleket hasretim deprestiginden mi yoksa gercekten oyle oldugundan mi bilmem, burasi resmen Cesme! :) Insanlar gunesi gorunce kendilerini birakmislar, bikiniler, sortlar cekilmis, serilmis kumlara havlular, yatilmis uzerine..Orda deniz var mi demeyin, tabiki deniz deniz degil ama deniz , kum, gunes ve kizlar iste :) havalar iyice isinsin tekrar bir haftasonu planliyorus..

Aksama Yesim' e yemege davetliydik.. Yolu hesaba katmadigimiz icin yarim saat rotarli da olsa hedefe ulastik..Bir de ne gorelim, gozumuzun onunde donen yicekler masada bizi bekliyor..Haksizlik edemicem, hakikaten yazdigi cektigi kadar var.. Bilemiyorum hazirlarken o cekti mi resimlerini ama biz malesef makinayi evde unuttugumuz icin ben buraya koyamadim resimleri :( Ona demistim ki :" sen gorursun, herkese solicem, hic de oyle yazdigi gibi deil, becerememis, yemekler cok kotuydu" , ama yok.. Yigidi oldur , hakkini yeme ;) darisi bizim bahcedeki barbekuye..Hersey cok guzeldi, cok guzel bir aksamdi Yesimcim, tekrar tesekkurler..

Bu sabah erkenden kalktik.. Erken dediysek 09:30..Cunku evi toplamali, temizlemeli, camasirlari yikamali sermeli ve saat 12 deki bulusmaya yetismeliydik.. Sylvain ve ailesiyle Tervuren'deki parka gitmek icin sozlestik..Hava inanilmazdi..Duydum ki Ankara'da bugun kar yagmis, saka gibi.. Bu parki, daha dogrusu ormani gezmek icin haftalar lazim..Cok buyuk ve harika bir park; gol, agaclar, golgede piknik yapan insanlar, guneslenenler, sezlonglarinda kitap okuyan insanlar, bisiklete ve hatta ata binenler..haftaya tekrar ordayis..Sylvain'in kizi Elea ve oglu Tristan olayin tadini cikaranlar oldu..

Daha cok yazmak, detay vermek isterdim ama cooooook uykum var...

1 yorum:

Yesim dedi ki...

Burcu'cum beğenmenize çok sevindim, bizim için de çok güzel bir akşam oldu, arayı fazla açmadan yine biraraya gelelim. Öpüyorum seni...