1 Nisan 2007 Pazar

Evde sicak bir pazar..

Bugun oldukca gunesli.. Her haftaki Woluwe Parc yuruyusumuzu yapmadik cunku evdeki islerle ugrastik.. Once buzdolabi temizlendi, sora camasirlar yikandi.. Daha beyazlari cirakip renklileri aticam.. Bir de eger cok gec olmamis olursa Turk mahallesindeki markete gidip koftelik almak istiyorum..canim firinda patates ve kofte istiyo ;)

Firsat bulmusken Yesim'in blog'unu detayli bir gezeyim dedim.. Onlar nasil tarifler oyle yaa.. Herbirini okudugumda ben de yapmak istedim.. ama bu konuda biras tembelim, mutfak konusunda yetenegim var ama sanirim yerken, yaptigimdan daha cok zevk aliyorum :) Karar verdim dolaptaki brokoliyi bugun corba yaparak degerlendiricem, bu fikri yesimden aldim ;)

Dun bize en yakin Alman sehri Aachen'a gittik..Burayi ofisteki arkadasim Helmut ve New Hire Orientation'da tanistigim Ece tavsiye etmislerdi..Gercekten vaktimizi Brukselde gecirmekten se gitmek icin oldukca yakin ve guzel biryer.. makinemizi unuttuk, yaziya resim ekleyemiyorum ama bir daha gidecegimize eminim, o zaman cekerim artik..
Bu arada gecen haftasonu gittigimiz 2. el pazarindan bazi resimler ekledim.. Oyle cok sey var ki.. Akliniza gelen hersey.. eski takilardan, mobilyalarda, ayakkabilardan tutun da kullanilmis scotch-brite'lara kadar ;) alacak birsey bulamadik ama detayli ve yavas dolasmak lazim..bir dahaki sefere..

Hiç yorum yok: