24 Ekim 2008 Cuma

Yeni bir ilk..

Poyraz bey artik bizimle beraber dislerini fircaliyor..Bruksel'e donmeden dis doktoruma gittigimde dislerime hiiiic iyi bakmadigimi bir kez daha farkettim, daha dogrusu hatirladim.. Nasil mi? Floresan isikta fosforlu parlayan dis plaklarimi ve bakterileri gorunce ;) dislerini iyi fircalamayan ama bunu cok isteyenlere tavsiye ederim, cok caydirici bi manzara.. Peki doktordan cikip ne mi yaptim? Poyraz'a bir dis fircasi aldim..O gun bugundur dislerimizi beraber fircaliyoruz.. Simdiden alissin sonra zorluk cekmesin.. Hos simdi daha cok cikan disleri kasiyo ama bunun icin bile super bence !


Bugun harika bi sonbahar gunu.. Bruksel'de sonbahar gercekten guzel.. Ortada camur yok, pislik yok ama heryerde kuru yapraklar..Sanki gercek deil, bi film seti gibi ;)) Yola ciktik, IKEA ya yonlendik..Amac Poyraz'a su icinden gecilen tunellerden almak ;) Gecen gun oyun grubunda cok sevince eve de alalim dedim bi tane.. Tabi Poyraz IKEA da kendini kaybetti.. Bir elimde aldiklarim, bir elimde puset, Poyraz onde ben arkada ;) Bayliyo ole herseyi ellesin alsin kossun filan.. Zavalli yurumeye baslayinca dunyasi bir anda kocaman oldu :))

Bu pazar Poyraz'i sirke goturuyorus, bakalim ne yapacak?

1 yorum:

ASYA dedi ki...

bizde iki aydır fırçalıyoruz dişlerimizi..hatta Efe'nin dişlerinin sarardığını bile görüyorum bazen fırçalayınca tertemizoluyo:))