2 Ekim 2008 Perşembe

Ihtiyac molasi..


Afyon'a dogru yola ciktik bu sabah.. 2 araba, 6 yetiskin, 3 cocuk ve 1 toddler (ya bu toddler icin neden turkce bi kelime yok? var da ben mi bilmiyorum? ;)).. 3 gunluk bir tatil.. Termal gunler, spa da gecirilen dakikalar, cilt bakimlari, masajlar, Poyraz icin kosturacak bolca koridor , genis alan ve yesillik..

Yolda, Afyona yaklasik 30 km kala bir ihtiyac molasi verdik..Ihtiyac = yemek :) Koroglubeli mesire yeri..Yolu dusen herkese tavsiye ederim..Kofteler super, sucuk harika..Kendin pisir kendin ye..Yesillige karsi guzel bir mola vermek isteyenlere onerilir..

2 yorum:

Yapıncak Gürerk dedi ki...

İyi yollar, bravo size. Biz becerip bir yere kaçamıyoruz...

Şu toddler lafına güldüm. Bir de bana sor! Çevirdiğim kitapta bir bölüm Toddler'lara adanmış, bizde sözlükler "yeni yürümeye başlayan çocuk" (!) diye çeviriyor. Komik.

Ben Küçük Çocuklar deyip, çevirmen notu düşmeye karar verdim. Keşke bir kelime bulup da dilimize kazandırsak o arada, hala vakit var, kitabın son bölümü çünkü!

Burcu Demirel dedi ki...

walla dusunuyoroum dusunuyorum ne zamandir bi kelime bulamadim bunun yerine gececek..adamlar ne guzel pit diye koymuslar yaaa ;) ama devam edicem azimle..