3 Temmuz 2008 Perşembe

Tesaduf mu? Mucize mi? Tanrim neler oluyor?


Bikac aydir seni en cok ne mutle eder deseler, veya ben biseye ne kadar sevindigimi tanimlayabilmek icin soyle diyodum :" Sanki Poyraz'i aksam yatirmisim, gozumu bi acmisim sabah olmus kadar sevindim! ".. Durumun vahametini anlatabildim herhalde ;)
Poyraz pazar gecesinden beri geceleri deliksiz uyuyor..yani deliksiz dedigim, uyaniyor ama bizimle birlikte uyudugundan bana yada babasina dokunup tekrar daliyor.. Ustelik gece beslenmelerimizde bitti ! Aksam 9 da yatip, sabah 8-8,5 a kadar uyuyor diyebilirim.. (masallah, masallah.. simdi bole dedim ya, kesin biter bu durum :))
Umarim gecici bi zaman icin degildir, hep boyle devam eder.. Gerci kendi yataginda uyumaya alismasi lazim ama orda uyumak istemiyor..Sanirim bize alisti :( napalim.. alan memnun satan memnun, sabaha kadar done done , kucaklasa kucaklasa uyuyorus beraber ;)
Iyice boyle derin uyumaya alissin, bir de yatak degistirme calismasi yaparis..

8 yorum:

annesininoglusu dedi ki...

selam
uyku konusu güzel ama bence bir an önce yerine alıştırın yoksa sonrasında uzun yıllar uğraşılıyor.bununla ilgili çevremde çok örnek var:)

Burcu Demirel dedi ki...

dogru haklisin.. biz de bunu uzun sure devam ettirmek istemiyorus..ama yavas yavas olsun istiyorum..

esin ve ömer dedi ki...

Ne diyim burcucum ,darısı başıma benim oğluş hala en az iki sefer kalkıyor :(

Isil Simsek dedi ki...

bence esin de sen de durumdan memnunsaniz birakin yataginizda uyusun.cocuklar kendilerini hazir hissetiklerinde kendi yataklarina geciyorlar,kimi 2.5-3 yasinda,kimi 5,kimi daha gec.problem olacak bir sey degil bence, tam tersi cocuk icin cok da faydali.ya da söyle söyleyeyim problem olarak görülüyorsa problem olur tabii ama alan da satan da memnunsa rahtsiz olacak bir sey yok.dis cikardiklari dönemlerde cok uyaniyorlar,ne yazik ki..yine de uyuyabildiklerini görmek insana umut veriyor degil mi?D. bir kez uyudu deliksiz,6 saat :)

Burcu Demirel dedi ki...

esincim: darisi basina evet.. sabah dinlenmis uyanmak icin 9 ay bekledim ama deydi :)

isil; walla cok sikayetci degiliz.. hatta hosumuza gidiyo..uyurken bi dokunusu var, harika ;) resmen oksuyo yuzumuzu ;)ama tabi vakti geldiginde zor olabilir dusuncesi korkutuyo biras..gerci onlarla hicbisey kolay degil..ne yapalim, zamani gelince bi de ona ugrasiris..size de defneyle deliksiz uykular dilerim ;)

ASYA dedi ki...

Efe 6,5 aylıktan beri yatağında-odasında yatıyor..Aylardır beraber yatmamışız bende bi öyle deniim bakim:)güzel olsa gerek..
Ama sonrasını bilemem canım...
Benim teyzemin bi oğlu var seneye orta 3 galiba yaşını tam bilmiyom:) babası işe gidince erkenden halen annesinin yanına gidip yatıyomuş:)
böyleleride var yani...
bence dikkatli davranmak en iyisi..ana kuzusu olmasınlar:P

fatma aslinur dedi ki...

cok sevindim, insallah hep boyle gece boyunca uyur bundan sonra..bence Poyraz da siz de mutluysanız bırakın yatsın.. en fazla kac sene sizinli uyuyabilir ki.. ustelik annesi iyi dinlenirse gunduz de daha iyi bakar ogluna:))

Burcu Demirel dedi ki...

asyacim; biz de tam tersi 6,5-7 ayliktan beri bizimle yatiyo..sanirim dislerin nazi oldu biraz..

fatma aslinur; o bi gercek..resmen sabah uykumu almis uyaniyorum..bunu aylardir cok ozlemisim..o yuzden bizimle uyumasi simdilik hic koymuyo ;))