19 Temmuz 2008 Cumartesi

Monschau!

Bu haftasonu yine napsak napsak diye bir celiski icindeyken ( bi turlu onceden plan yapmayi beceremedik ). Yesim sagolsun bize Monschau ' yu onerdi.. Daha once baska biri daha onermisti ama cok da bisey yok, degisik bi yer deyince onemsememistim herhalde..Ama mutlaka gidilmesi gereken, cok sirin bi yer !



Bir kere daha oraya giderken sizi super yemyesil manzaralar bekliyor..(Biz Aachen uzerinden gittik) Sonra tepeden kivrila kivrila yesil bi vadinin ortasindaki Monschau'ya inen nefis bir yol..Gittiginizde hemen eski sehir'in girisindeki el yapimi urunler pazarina bir ugrayin derim..Guzel cam urunler var, her zamanki gibi pahali ama olsun.. Orada arabanizi birakip dereyi takip ederek eski sehir'in merkezine girebilirsiniz..Iste size bikac resim..














Gerci hava muhalefeti nedeniyle cok hizli bir gezinti oldu bizimki ama ben cok begendim..Hele guzel bir havada eminim cok daha guzel olur..Gidildiginde gorulecek yerlere buradan goz atabilirsiniz..

7 yorum:

zehra dedi ki...

ne güzel bir hafta sonu olmus bu boyle sızın adınıza sevındım
__________
mutlu güzel saglıklı aşk ve sevgi dolu bir hafta diliyorummm

sib dedi ki...

hizli ama bayagi geniz bir gezi olmus bir de hava muhalefeti olmasaydi ne olacakti:)))

Yesim dedi ki...

Burcucum sevindim begenmenize, biz henuz gitmedik ama senden de duyunca en yakin zamanda gitmeye karar verdik. Biz de Trier'deydik, yazicam bloga orasi da guzel.

Haydins dedi ki...

Cok guzel gorunuyor fotograflar ama eminim fotograf makinesi cok kalitesiz bile olsa yine guzel olacakti cunku mekan cok guzel..Eski binalar..harika

Adsız dedi ki...

burcucum nerde burasi almanyami belcikamiacaba gercekten cok guzel bir yer selamlar

Burcu Demirel dedi ki...

burasi almanyada, ama sinirda nerdeyse..

Adsız dedi ki...

burcu cum cevabin icin tesekkur ederim canim. ins .guzel bir havada bir gun bizde gideriz cok begendim cunku. int baktim ardena falan yaziyordu onun icin acaba belcikami . almanyami diye terettut etmistim.cok saol. selamlar