10 Ağustos 2007 Cuma

Susuz Yaz..

İnanamıyorum..40 yıl düşünsem hamile hamile bu kadar susuz ve sıcak bir yaz geçiricem aklıma gelmezdi, nedir bu ya? :( depolar dolusu su yetmiyor, üstelik bu susuzlukta bi de komedi yaşanıyor : heryeri su bastı.. Bugün bi bulaşık yıkadım, görseniz gülersiniz halime..serçe parmağım kadar akan bir su ( çeşmeli bidondan) ve köpüğünü akıtmaya çalıştığım bulaşıklar.Hayır bebek gelince ne olacak yahu? Onca çamaşır neyle yıkanır? Birde şebekeden gelen suyu kullanmayın diye çıkardılar, sızıntı olduğundan gelen sular da kullanılmaz haldeymiş; dişinizi fırçalamayın, bulaşık yıkamayın..vs vs. Eee napcas??

İnsan işte elindekinin değerini ancak kaybedince anlıyor ya, ne zor şeymiş bu susuzluk..

2 yorum:

Esra dedi ki...

Ben Isvicre'deyim, anlamiyorum su anda nasil birsey oldugunu ama kucuklugumde hatirlarim, su kesintileri cok olurdu Istanbul'da. O zaman apartmanlarin depolari ve motorlari bugunku gibi gelismis de degildi. Gunlerce su gelmedigi olurdu. Ne zor is. Cocukla daha da zor olacak tabi ama herhalde sonbahara duzelmis olur diye dusunuyorum bu durum... umuyorum...
Sevgiler
Esra

Burcu Demirel dedi ki...

insan resmen eli kolu bağlı hissediyor ya, nerdeyse 5 gün filan su yoktu evde..damacanalarla su alıp herseye onu kullandık. cok sukur dun geldi sularımız, gitmese bari bi daha..bizim oglan gelmeden bu su sorunu cozulmeli :)