29 Haziran 2007 Cuma

Istifa..

Bugun istifa mektubumu yazdim, Pazartesi Lucia'ya teslim edilmek uzere hazir.. Bu is hayatim boyunca 3. istifam..Hepsi benim icin cok zor oldu, cunku herbirinde cok guzel insanlar ve anilar biraktim..


Ilkinden Adapazari'ndan Ankara'ya donmek icin, ikincisinden Ankara'dan Adapazari'na geri gitmek icin ayrildim..Bu son isimden de bebegimiz olacagi ve evde onunla olmak istedigim icin..Ve anladim ki, calistigin sure ne kadar kisa veya uzun olursa olsun, yine de hayatinin buyuk bir kismini gecirdigin ortamdan, insanlardan, hatta yemeklerden bile ayrilmak cok zor ;)
Hep girdigin kapidan girememek, hep bindigin asansore binememek, yemekhanede domateslerin uzerine o harika vinegrette sostan bir daha dokememek,hergun 13:30 toplantisina katilamamak,her sabah bilgisayarimi actigimda gordugum o harika wallpaper'i gorememek, Cengiz'le birlikte her sabah ayni istikamete dogru ama farkli arabalarla yola cikmamak,penceremden yemyesil dumduz yesilligi izleyememek,katindeki zenci Fransizla kasada turkce konusamamak,Falko ve Yannick'le eglenceli gunler ve toplantilar gecirmek,Lucia'nin o bicir bicir hallerini bir daha goremeyecek olmak...Cok ozleyecegime eminim..
Ama olsun iste.. Ayriliyorum sonucta.. Umarim bu seferkinde aglamam cunku bunu hic basaramadim ;) En azindan bu sefer cok guzel bir sebebim var..

6 yorum:

Adsız dedi ki...

Allah boyle ayriliklar versin. Guzel gunlere vesile olacak insallah. Evde olmanin tadini cikar sen de bol bol.

Pia dedi ki...

selam burcu
yesim in blogu sayesinde tanıdım blogunu, biz turkiye ye donen gruptaniz, esimle ayni firmada calisiyordunuz
dogum turkiye de olacak galiba, benim de saka maka 3 aydan az bi zamanim kaldi
sevgiler, ikimize de kolayliklar
pia

Burcu Demirel dedi ki...

Gizemcim,
Evde olucam gunleri iple cekiyorum ne yalan solim.Hep bebekle, aksama kadar evde, super! en azindan simdi ole geliyor ;) sIk sIk gorusurus seninle de..

Pia selam..
walla gunler ole cabuk geciyor ki, baktim 88 gun kalmis,uuff nolcak!butun tanidigim hamilelere soyledigim gibi, allah bir avazda kurtarsin cnm;)

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Hayırlı, uğurlu olsun Burcucum! Çok güzel bir istifa sebebin var:) Daha çok yazı, daha çok foto bekliyorum! Herşeyin yolunda gitmesi dileğiyle, sevgiler...

Adsız dedi ki...

SLMMM BURCU BLOGLARI GEZERKEN TESADUFEN BULDUM COK HOS BLOGUN ALLAH KURTARSIN HAYIRLISIYLA DOGUM YAPRSIN INS.YAZILARINI OKURKEN ADAPAZARINDAN ANKARAYA ORDAN ADAPAZARINA YAZMISIN BURALIMIISN BURDA GOREVMI YAPTIN
BEN ADAPAZARLIYIM ISMIM IREM 78 DOGUMLUYUM LARA ADINDA 4,5 YASINDA KIZIM VAR

BIZDE BLOGUMUZA BEKLERIZ
SEVGILER

İREM*LARA

Burcu Demirel dedi ki...

Selam Irem,
Tanistigimiza cok sevindim..
Ben Ankara'liyim ama is icin Adapazarindaydim..Sora dedigim gibi biras gel git yaptim ;)Bir suredir gocebe bir hayat duzeni icindeyim iste..Blogunuza en kisa zamanda misafir olacagim ;)