15 Ocak 2007 Pazartesi

Bruksel'e hosgeldik !

Bi sure yazamayacagim derken bu kadar kisa bir sure sora yazabilecegim aklima gelmemisti.. Ama allahtan otelde bir wireless bulabildim..

Cumartesi gecesi saat 00:30 gozlerimi kapayabildim.. daha saat 03:00 de kalkip deep-freeze deki yiyecekleri sarip sarmalayip bavula yerlestirmem gerekiyodu.. Uyandigimda yarisi bas agrisi ve donup durmakla gecmis 2,5 saat geride kalmisti.. Bavullari toparlayip , kapatip, kapinin onune cikardik ve araba geldi.. uykumun geri kalanini arabaya biner binmez tamamlamaya basladim, havaalaninda actim gozlerimi..

Bavullar x-ray den gecerken oldukca korktum cunku yiyecekler takilir mi diye endiseleniyordum, korktugum olmadi..zaten hepsi donmus veya vakumlu gida.. kendimizi CIP Lounge’a attik.. Kahvaltimizi yaptiktan sonra Cengiz uykuya daldi, ama iki buklum :)

Saat 07:30 da ucaktaydik.. Hava korktugumuz gibi sisli degildi ve tam saatinde kalkip tam saatinde indik.. Bavullari almak uzun surdu cunku hepsi birbirinden agir 4 bavul, laptop, fotograf makinesi ve el cantalarini birarada tutmak ve tasimak oldukca zordu.. Havaalanini kapisina cikmayi basarinca Cengiz bir keyif sigarasi yakti :)


Kendimizi evimize attik.. Butun panjurlari actik, iceri cok guzel bi isik doldu, evimiz oldukca aydinlik.. Bavullarimizi eve birakip disari cikmistik kiiii komsularimizla karsilastik.. Sirin bi Italyan cift.. Bizim gibi yeni evliler ve oldukca sicak kanlilar.. Onlar da komsularinin genc bir cift olmasina bizim kadar sevindiler :) Eger Masukiye’de gormedigim komsulugu burda bulursam cok gulerim :)
Otelimize yerlestik.. Hilton Waterloo.. Bruksel’in en guzel bulvarlarindan biri olan Waterloo Bulvari manzarali.. Bu cadde mesela Paris’deki Champs Elysee.. Onemli alisveris merkezlerinden biri olan Avenue Louise ile kesisiyor..Yol uzerindeki magazalar oldukca renkli ve susluydu.. Bugun gezmeye baslamaliyim..




















Yemek yemek icin Grand Place deki yunan restaurant’ina dogru yola ciktik..Buraya daha once de gitmistik, ben Gros Maison istedim Cengiz ise Pita Plaka.. Pita tipki bizim bazlama gibi , ama daha ince ve daha kucuk.. Pita plaka ise doner ekmek gibi birsey, icinde coban salatasi var.. Gros Maison resimde gordugunuz gibi, nasil? Dogru secim di mi? :) (Bu yiyecek aliskanligina bi son vermeliyim )







Hiç yorum yok: