10 Nisan 2008 Perşembe

Yolculugumuz beklenenden iyi geçti..

Yolculuk gaayet iyi gecti..Korktugum kadar olmadı yani ;)

Ufak bir hile sanırım ise yaradi..Mamamıza azcık anason kattık, boylece o cılgın bagırıslar ve aglamalar minimuma indi..Sızıp uyumadı ama en azından sakin gecirdik 3,5 saati..

Hostes ablaların, arka koltuktaki teyzelerin ve yan koltuktaki amcanın sevgisini kazandı oglum, neden? Cunku cok usluymus, hic aglamamış uçaktaki diğer bebekler gibi..Ama tabi bunu saglamak icin bir amuda kalkmadığı kalan anne ve ananeye hic övgü yok ;)

Ucağın dolu olduğunu duyunca üzüldük biraz, yan koltuğumuzun boş olma ihtimali kalmadığı için..Şimdi rahatsiz edersek ya oturan kişiyi, biz de rahat edemezsek diye.Gel gör ki yanımıza coook tatlı bir abla oturdu, hem de bebek hastası..Ee hal boyle olunca yolculuk harika gecti tabi..Poyraz 2 saat kadar uyudu..Inıse dogru biras huysuzlandı ama onuda aman oğlum, hoppala oğlum geçirdik..Asli ablaya desteği ve anlayışı için teşekkür ederiz..

Simdi Ankara,dayız ve burdaki günlerimizin tadını çıkarıyoruz..Yakın zamanda halalarımızı ve babanemizi de gormeye gidicez..Poyraz kalabalığa çok tan alıştı bile..Ananesinin salona yayılıp oyuncaklarıyla oynuyor, kucaktan kucağa geziyo bakalım..





Yandın kızım sen Bruksele donunce ;)

5 yorum:

Adsız dedi ki...

Aferim Poyraz'a hiç üzmemiş anneyi Ankara'da iyi eğlenceler
Sevgiler

KEO dedi ki...

Memleketinize hoş geldiniz, iyi tatiller.Ben de tam bebekle uçak yolculuğu konusunda tüyolar isterken yazını okudum:))iyi eğlenceler..

Adsız dedi ki...

mrb burcu hanım, oylesıne gezınırken yenı kesfettım sızın sıtenızı.ve bayıldım hosafada pılava oynayan poyraz beye.
sızı ıyı tatıller ama bızlerıde ıhmal etmeyın yenı haberlerınızı 4 gozle beklıyoruz.
sevgıler gulsum

Gizem dedi ki...

Poyraz da yandi. Sonsuz hosgoruden disiplinli ev ortami.
yolacak sac bile olmayacak.
Skandavoz yani

Ebruli dedi ki...

Sevgili Burcu;
Ankara'ya gelmiş olman ne güzel. Ben de Ankara'da yaşıyorum. Umarım güzel bir tatil geçirirsin...

Artık bir süre Ankara'dan yazarmısın bilmiyorum. Takip ederiz artık...