31 Aralık 2007 Pazartesi

Yeni bir kardeşim var..

Hernekadar kardeşim Emre bu duruma isyan etse de :) , benim artık yeni bir kardeşim var..
Bugün TRT de "İste kardeşin olsun" programını izlerken karar verdim..Hemen web sitesine girip Hakkari'den kendime bir kız kardeş seçtim..Ve inanın anlatamıcam bi mutluluk duydum, acaip bir huzur..Kız kardeşime kitaplar, kalemler, oyuncaklar göndermek için sabırsızlanıyorum..Tabi en önce bir mektup..

Tek yapmanız gereken bilgilerinizi doldurmak ve listeden kardeşinizi seçmek..istediğiniz ilden, istediğiniz yaşta, kız veya erkek.. Daha sonra onun da bilgilerini görebiliyorsunuz..adresi, telefonu, okulu, öğretmeni, boyu..ve ayakkabı numarası.. Öğretmenlerinin cep telefonu bile olduğu için hemen arayıp kardeşiniz hakkında bilgi alabilir, hatta onunla konuşabilirsiniz bile..
Eğer isterseniz, sizin de yeni bir kardeşiniz olur..Bugünden itibaren bütün hayatı boyunca yanında olabiliceniz, onunla zorluklarla dolu hayatını paylaşabiliceniz..

4 yorum:

Melek* dedi ki...

yeni yıl size ve sevdiklerinize mutluluk sağlık huzur getirsin

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Seni tebrik ederim Burcu! Benim de bir kardeşim var, geçen sene tanıştık. Urfa'dan:) Onun mektubunu okumak, sesini duymak çok güzel. Ama en önemlisi ve güzeli; bir çocuğun hayatında fark yaratabilmek sanırım. Herkesin bir kardeşi olması dileğiyle...Öptüm:)

Mısır Patlağı :) dedi ki...

güzel bir sosyal davranış . tebrikler ...

bilge dedi ki...

merhaba ben de aranıza yeni katıldım umarım mesajlaşırız.