7 Temmuz 2007 Cumartesi

Rezalet..Ben yaziyorum, siz izlemeyin..

Bugun evde otururken denk geldik, yeni baslayan bir yarisma.. adi "guzel ve dahi".. hayatimda boyle rezalet gormedim.. Kadinlarin bu kadar asagilandigi, ve bu asagilanan kadinlarin hayatlarindan ve dustukleri durumdan bu kadar memnun olduklari baska bir yarisma daha yoktur..

Programda dahi oldugunu dusunen erkeklerle , guzel oldugunu dusunen kizlar eslesiyorlar..Dahiler guzellere bilgi, guzeller da dahilere bildiklerini (pek birsey bilmedikleri acik) ogretmek icin super bir malikanede yasamaya basliyorlar.. yarisma odulu 100000 YTL..
Bu aksamki ilk bolumde oyle rezil bir durum vardi ki.. Allahim boyle kizlarim olacagina, hic olmasin daha iyi dedim resmen..Baslarda kendilerinden o kadar emin olan kizlar sonra nasil birer birer dokulduler.. Ilk once sunucu bir soru soruyor..sorular oldukca zor: turkiyede kac bolge vardir, 9 kere 8 kac eder, karenin kac kosesi var.. vs..Bu sorulari orta basarida gecen kizlari 4 adet unlu resmi bekliyor.. Bunlarin kim olduklarini bilip, haklarinda 15 saniye konusmalari gerekiyor.. Kizlarin cevaplari soyle: Hitleri tanimadilar ve Adolf Fidne dediler, Pavarottiyi Bill Gates sandilar,Kenan Evren'in adini soyleyemediler, Mehmet Agar'a Mehmet Arif dediler, Ahmet Necdet Sezer'in nerde oturdugunu,Semra Ozal'in esinin ne is yaptigini bilemediler..vs vs... Bu kizlarin hepsi ya universite mezunu ya da hala okuyorlar..Ayrica bilemedikleri icin cezalari suydu : Masaya cikip oynamak, partnerleri masada otururken..
Acimasiz olmak istemem ama o kizlarin aileleri yerinde olsam , hem onlardan hem kendimden utanirdim sanirim.. Farkindayim ama bir kez daha anladim ki cocuk yetistirmek cok onemli.. Bu yaziyi sirf bu yuzden yazmak istedim..
Rezalet bir yarisma, ustelik kadinlar bu kadar asagilandigi icin de cok uzucu..Yazmak reklam yapmak oldu belki ama dayanamadim ve hemen yazmak istedim.. Ne olacak bu halimiz bilmiyorum..

6 yorum:

Gizem dedi ki...

Hahaaa, program bitmis internete oturmussun belli. Ben de simdi izledim. Ben sana baska soru sorayim, bakiyorsun ki cocugun programdaki kiz modeli. Birseyden haberi yok, esim ile fikirler urettik, ne yapmak gerekir ki en azindan biraz genel kulturu olsun. Dunyadan biraz haberi olsun. Veya tam tersi, programdaki erkek modeli olursa nasil sosyallestirmek gerek?
Neyse, cocuklarimizin aciklarini kapatacak guc, saglik, fikir versin Allah bizlere.

AsYa dedi ki...

bende yarışma başlamadan daha reklamını gördüğümde afedersin ama 'iğrenç' demiştim resmen...böyle saçmalıklarla milleti oyalıyolar işte...boşver sen kafanı takma....böyle şeyler oluyo buralarda canım..en iyisi hiiiç tv yi açma ..ama inan bana bunların bile izleyici kitlesi oluşacaktır..

Burcu Demirel dedi ki...

Walla Gizemcim, ne olsa bunlardan iyi olur herhalde, ben zaten en cok bu insanlarin ailelerine sasiyorum..Yaw hadi okumuyosun, TV de mi izlemiyosun, birilerinden de mi duymadin, gitmedin kulagina bisey? Amaaan, bak yine gerildim..

Haklisin Asya..bazen diyorum ki acaba insanlari uyutmak, oyalamak icin mi boyle programlar koyuyolar tv ye..

Sweety dedi ki...

merhaba Burcu
bizde izledik o manyak yarismayi. coook fenaydi gercekten insanlar bile bile oyle bir hale nasil duser ben alamadim. Acaba yalanmi bu kisisler tiyatro oyuncusu falanmi dedik esimle. Cok kotu gercekten

Burcu Demirel dedi ki...

selam sweety..sanirim ayni is yerinde calistigim arkadaslarimdan birinin daha esini buldum ;) blog'unu incelerken farkettim, ve cok sevindim..gercekten cok sirin bi blogun var. Ve ne yalan solim su etamin olayina bayildim.Evde olsam ben de baslamak isterdim, gerci olucam insallah ama iste oldugumdan cok daha yogun olucam kesin ;)

Adsız dedi ki...

Bırde o kızların derdı nolur yakısıklı olsun demekten baska bırsey degıldı sankı o sarısın kız kendısı cok guzelmıs gıbı yakısıklı bekleyıp duruyor kendısı en cırkındı ben bayanlıgımla bıle begenmedım kendısını .Kendını bulunmaz hınt kuması goruyordu bırde.sevgıler eda